måndag, november 01, 2010

Mumsiga stämplar från underbar PRICKIFORM!


Här har jag gjort en "Grattispåse" av de mumsiga stämplarna från PRICKIFORM! Jätte roliga att "leka" med; färglagga, klippa isär, använda delar av och/eller kombinera, det är bara fantasin som sätter gränser! :)


Jag stämplade vimlarna på ett mönsterpapper från underbara Prima. Genom att stämpla på mönstrat papper behövde jag inte färglägga vimplarna. Toppen för mig som är bekväm av mig! ;)


Lager på lager med olika former utstansade på Ridderholmsdesigns papper med Spellbinders. Tårtan är färglaggd med Copic Ciao dekorerad med Stickles (Star Dust) och lack. Samtliga kanter är infärgade (chalkade) med Distress Ink, Walnut Stain.

Mumsiga kramar! :)
/Marie

2 kommentarer:

  1. Mums, vem skulle inte bli glad över att få en sådan underbar påse?

    SvaraRadera
  2. MMMMMMmmmmmm...
    så sukkersøtt og flott!!

    SvaraRadera