fredag, november 19, 2010

Det är din dag idag!!

Kort med söta Äppel Tilda!! Hon är så rolig att färglägga;)) Jag har haft glossy accents på Tildas goda nyskördade äpplen =))
Stämpel och tillhörande die från prickley pear, till mitten av blomman har jag använt vellum som jag embossat med frost embossingpulver!! Jag ÄLSKAR ROSA!!! Så dessa papper från Magnolia passar mig perfekt!!;))

                                                                       Baksidan....;))
Det var allt från mig idag!!
Sköt om Er i kylan!!
Kramar Sarah



Materiallista:
Papper: vit och ljusrosa cardstock, magnolia apples and cherries 50´s collection pink dot och icecream ;))

Stämplar: Apple Tilda, text, stjärnor och "det är din dag" kommer från Inkido
.
"Färg": distress ink vintage photo, gesso, versafine black, glossy accent

Övrigt: blomma die och stämpel från prickley pear!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar