måndag, augusti 30, 2010

Tilda reser!


Här har jag gjort ett stafli-kort med stämplar och papper från Magnolia. Visst är metallmynten läckra?. Travel Luggage och Bon Voyage Tilda har jag maskat ihop. Tilda Lace ljuvlig!!!
Jag tycker att den ser lite busig ut men mycket dekorativ på oändligt många sett.

Undra var du tänker resa.... Motiven är färglaggda med Promaker och Copic Ciao. Gillar du som jag vellum? :) Toppen troligt att jobba med.

Biljetterna kommer från ett Paper Stack från Tim Holtz. Även klockan hittade jag där. Ser ni texten
"I Beleive I Can Fly"? Jag har dekorerat kortet med diverse blommor och en liten spets...Allt material hittar du HÄR.
Ha det gott!Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Oj va jag gillar det här kortet,underbart snyggt!

    SvaraRadera
  2. Så masse herlige detaljer her. Likte godt papiret med tekst, det var spes dekorativt. Nyyyydelig kort! Det var forresten kjempekoselig å besøke Ljuva Ânglar butikken i Karlstad! Så fantastisk vakkert hus, utvendig og innvendig. Og så trivelig eier, jeg kommer garantert tilbake dit! Ha en god dag.

    SvaraRadera