torsdag, juni 24, 2010

Til bruden

Da jeg fikk denne pakken fra Eva, startet jeg samme kveld med å lage dette! MÅTTE bare, for arkene var så vakre!! Jeg har ikke kunnet legge det ut før nå, for bruden skulle få dette minialbumet etter talen min på selve bryllupet!

Men her kommer altså bilder av minialbumet som jeg lagde til min nieses bryllup. Jeg var forlover og ønsket å gjøre noe spesielt for henne! På utdrikningslaget fikk jeg en dyktig dame som heter Jeanette, til å ta bilder av henne og oss andre, (og for noen bilder!!!!!) og disse brukte jeg i dette albumet. Med hilsninger fra oss alle - skrevet utpå kvelden på utdrikningslaget.
Forsiden;


åpnet og stående;

Sett fra undersiden;


Baksiden;


Inspirasjonen hentet jeg fra dette minikurset inne hos Scrappehuset.

Jeg har brukt produkt som jeg har fått fra Eva. Produktliste kommer nederst!

Åpnet og liggende;


Jeg har brukt;
Papp, Bazzill
Mønsterark; Websters Page - Lullaby lane (for og bakside)
Stempler; Magnolia - benk, liten fe, tag (på baksiden)
Div; Inkido perler, pin, roser, og små blomster, blader og bånd, Glimmer Mist - pearl til slutt! Bind it al.
Det meste kommer fra shoppen til Ljuvla Änglar.

1 kommentar: