tisdag, december 08, 2009

Min Goding!

Här är mitt livs andra LO. Det är ju bara SÅ kul att göra LO´s att jag inte gjort det tidigare....


Till denna har jag använt ett super gulligt papper från Bo Bunny "Love Bandit". Jag har valt att jobba med två papper. Ett har jag klippt ut små detaljer från och fäst med 3D-kuddar.


Blommorna är gjorda med hjälp av Retro Punchen medium och small. Super användbara punchar från ek succsess.

Bilderna blev lite mörka.... :(
Bakom fotot har jag använt baksidan av pappeter och stansat ut med hjälp av Spellbinders.

Här är de utkilppta träden. Likna ett rymdträd...hihihi... ;)
Du hittar materialet jag använt till min LO HÄR!
Tack för titten, kom snart tillbaka! Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Jättefin LO, och vilket underbart papper har själv varit inne och handlat bla detta underbara papper :)
    Kram Heléne Grell

    SvaraRadera
  2. Så søt! Det arket var skikkelig lekkert!
    Kjempeflott LO!

    SvaraRadera