onsdag, april 01, 2009

Livets Mirakel

Det er ingen hemmelighet lengre nå, jeg er gravid igjen. Og når man går gravid tenker man gjerne mye, i allefall jeg, på fremtiden, på babyen i magen. Lillegutt som skal bli storebror. Jeg ELSKER å være gravid! (Bortsett fra kvalmen dette svangerskapet har ført med seg...) Det er en spennende tid og jeg vil gjerne spare på de beste minnene! Så jeg har altert en liten koffert for å spare minner i. Graviditetstestene, en liten bok med minner, bilder osv.

På denne boksen har jeg igjen brukt papirene fra "Dream Street papers"; "Lullaby-Storytime" og "Secret Garden-Botanical". Blomster fra Prima og papirroser fra webshopen, blingswirler fra Prima, hjemmelaget gammel blonde og pompom-bånd. Rubons og nøkkelhull fra Melissa Frances. Det meste av dette finner du i webshopen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar