tisdag, februari 10, 2009

Valentine-inspirasjon!














Jeg har kost meg med å lage små gaver til mine kjære til valentine. Blandt annet denne takeaway-boksen som mamman min skal få.

Jeg har brukt ark fra Daisy Bucket, serien "Love You" og et gammelt fra Basic Grey (Sateen-Urban Couture). Papirene fra DB er nydelige og med fin struktur. Den er enkelt dekorert med perler fra KaiserCraft i fargen "pearl". Rubons er fra Melissa Frances og punchen jeg har brukt rundt kanten på silkepapiret er fra Martha Stewart (
Doily Lace Edger Punch).

2 kommentarer:

  1. Så nydelig denne var!! Knallflott! Har du mal på den eller har du klekket ut den selv?
    Så koselig å få en slik da!! KNALL!

    SvaraRadera
  2. Så hyggelig at du likte den! :) Mal har jeg desverre ikke. Dette er en ferdig boks som jeg har brettet ut og brukt som mal for å klippe til mønsterarkene. Så har jeg limt mønsterarkene rett på boksen etterpå. :)

    SvaraRadera