söndag, februari 01, 2009

Litt inspirasjon

Hei!
Jeg er altså Torill, og håper dere kan bli litt inspirert av det jeg har laget. Eva sendte meg en flott vinterpakke. Den inneholdt "vintertid"serien fra Maja Design, bazzilark, hvite Tickers, snøkrystaller, bång og brads. Jeg måtte bare rydde vekk alt annet, og sette igang - for jeg ble så inspirert av de flotte arkene!

Først en LO av min familie på nyttårsaften i år! Det var masse flott snø og skikkelig hærlig vinter!
Foruten det som var i pakken, har jeg brukt "gjerdestempelet" fra Magnolia, greiner fra QK revolution - "Branches", og Glimmer Mist - "pearl" for å få litt snøkrystall-følelse.




Selv om det er vinter og litt lenge til sommeren, så har vi allerede startet å planlegge sommerferien. Det er det vel flere enn vi som har...
Og vi må jo ha litt feriepenger vi kan sløse litt med også - så da måtte jeg lage en "sparegris" til ferien. Jeg har kjøpt en ferdig blikkboks-sparegris, og dekorert denne. Eva pakket inn pakken min i gråpapir og bølgepapp - det kan jo også brukes... Og det har jeg gjort her!





Nå håper jeg dere har blitt litt inspirert. "Løp" inn i butikken og kjøp Majas ark, de er bare som en drøm!!

hei hei!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar