torsdag, augusti 28, 2008

Sarah "Inspirations Ängel"



Namn: Sarah Malmstedt
Bor:I Karlstad
Familj:Sambon Patrik, Rasmus 5år, Anton 4mån och hundarna Molly och Sluggo
Blogg:Har jag ingen.
Hur jag började med denna hobby och när :Min svägerska tog med mig till mässan i gbg 2008 och då började jag lite smått...sen kunde jag inte sluta....
Scrappare och/ el kortmakare :Mest scrappare...lite kort ibland bara.,"altrare främst";)
Favorit - Färg(er): Rosa, brun, grön, orange..
- Dekoration(er): Blommor och chipboard är väl favoriter, men stämplar är på frammarsch...*skrattar*
Beskriv din stil med 3 ord :Iiiingen aning...det vet nog Eva bättre...hihihi yes den är romantisk&chabby chic
Klarar mig inte utan :chalk
Inspirations källor:Min svägerska har inspirerat mig mycket, hon är superduktig. Sen finns ju alltid internet...
Mitt bästa scraptips:Var inte rädd för att blanda olika färger, det blir oftast snyggare än man tror!

Som "Inspirations Ängel" vill jag :Inspirera andra att pyssla såklart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar